Preko 30 studenata sa šest fakulteta iz Bosne i Hercegovine i Srbije uzelo je učešće na Osmoj prolećnoj školi preduzetništva, ekonomije i turizma na Divčibarama. Tokom četvorodnevnog trajanja, studenti su imali priliku da slušaju predavanja i učestvuju u radionicama uspešnih mladih preduzetnika i menadžera.

1

Školu je otvorio mr Dženan Kulović sa Ekonomskog fakulteta u Zenici, koji je direktor centra za komptetencije na nivou univerziteta. Fokus predavanja je bio na ključnim veštinama i znanjima za buduće preduzetnike i menadžere. Katarina Kovačević je održala radionicu pod nazivom „Izrada KANVAS modela“. Kako bi pronašli pravi način plasiranja proizvodnog i uslužnog asortimana, budući donosioci odluka moraju odlično biti upućeni u internet marketing. Ovu temu im je približila MA Katarina Plećić.

2

Poseban osvrt na konkurenciju i sprečavanje zloupotreba na savremenom tržištu, dao je Vladimir Antonijević iz Komisije za zaštitu konkurencije Republike Srbije. Kao primer uspešnog porodičnog preduzeća i transfera upravljačkih funkcija na mlađu generaciju, predavanje je održala direktor marketinga Nataša Tomić iz šabačkog preduzeća „Nenateks“.

Društveno odgovorno poslovanje u preduzetničkom biznisu je jedan od ključnih pokretača konkurentske prednosti. U tom kontekstu je Dragomir Ćoso, osnivač „Puzzle Group“ izneo njihovu koncepciju poslovanja, imajući u vidu da je „Puzzle Group“ baš za taj segment dobio priznanje od Privredne komore Srbije.

3

Konceptualna znanja su imperativ za današnje izazove kod mladih diplomaca. Stoga, predavanje o projektnom razmišljanju je održala Ranka Miljenović iz Centra za evropske politike.

Medijski pokrovitelj je i ove godine je EKONOMETAR časopis. Studenti su imali prilike da komentarišu intervjue i prognoze brojnih ekonomista, menadžera i preduzetnika poslednjeg broja EKONOMETRA i tako prošire znanje iz brojnih oblasti savremenog biznisa.

 

GALERIJA FOTOGRAFIJA