
Modul Marketing i psihologija
Marketing danas čini nezaobilazni deo svake kompanije, te izučavanje ove oblasti može da otvori mnoga vrata tokom razvoja Vaše karijere – svakom preduzeću ili brendu potreban je marketinški tim.
Marketing i psihologija su u direktnoj vezi, naročito ako pogledamo koliki uticaj marketinške kampanje danas imaju na potrošačke trendove. Ukoliko poznajete faktore koji igraju ulogu u donošenju odluke o kupovini, kao što su npr. pakovanje, boje, cene, vizuelni identitet itd., uz primenu ključnih savremenih informacionih tehnologija u ovim oblastima, možete mnogo lakše plasirati proizvode i targetirati svoju ciljnu publiku.
Bilo da želite da se bavite primenjenom marketing psihologijom kao oglašivači i marketari koji se fokusiraju na prodaju ili želite da se bavite istraživanjima i obukama, karijeru u marketingu moguće je ostvariti na različitim nivoima – od početnog, prodajnog nivoa, do najviših nivoa poput direktora marketinga u marketinškim agencijama i drugim kompanijama.
Veštine i znanja koja se stiču ovim programom, takođe, mogu pomoći i u ostalim poslovnim granama jer ćete shvatiti značaj donošenja odluka, odnosa sa potroščima, komunikacije, savremenih IT alata, oglašavanja itd.
Studenti koji završe ovaj studijski program stiču zvanje diplomirani ekonomista.