![Social media concept. Сommunication in the global computer networks. Set of flat design concept icons for web and mobile services. File is saved in AI10 EPS version. This illustration contains a transparency](https://fzp.singidunum.ac.rs/demo/wp-content/uploads/Content_Management_System.jpg)
Usklađenost naših nastavnih programa sa potrebama tržišta. Program MENADŽMENT odlikuje bogato konsultantsko iskustvo predavača. Naglasak je na interaktivnosti i razvijanju intelektualnih kapaciteta svakog studenta.
Stvaramo čvrstu osnovu, a potom studente uvodimo u suštinu struke. Studiranje MENADŽMENTA na Fakultetu zdravstvenih, pravnih i poslovnih studija omogućava studentima da prepoznaju situacije sa kojima će se susretati u praksi i prilagode se njima sa što manje iznenađenja. Studije MENADŽMENTA karakterišu brojni predmeti na kojima se izučavaju studije slučaja sa Harvarda i uspešnih kompanije koje posluju u Srbiji i regionu. Takođe, kroz određene predmete nastava je zasnovana na učenju kroz poslovne softvere.
Sticanje znanja kroz praktičan rad. Praksa je obavezna na svakoj godini studija i strukturirana je na sledeći način:
- I godina – učešće u projektu na inicijativu određene kompanije (jedan mesec);
- II godina – praksa u određenoj kompaniji, upoznavanje sa poslovnim sistemima (trajanje dva meseca).
- III godina – učešće u istraživačkom projektu sa partnerskom kompanijom (trajanje 3,5 meseca);
- IV godina – stručna praksa u kompaniji u kojoj se periodično rotiraju pozicije u prvoj i srednjoj liniji menadžmenta (trajanje 3,5 meseca).
Transdisciplinaran studijski program. Ovaj modul je zasnovan na savremenoj menadžment metodologiji koja podrazumeva izučavanje psihologije, ekonomije, upravljanja ljudskim resursima i poslovne komunikacije. Studentima se pruža da nauče na koji način da se organizuju i vode zaposleni na način da to bude najprofitabilnije za preduzeće. Takođe, studenti obrađuju teme kroz grupni rad, poslovne simulacije, demonstracije, igre uloga, proučavanje edukativnih filmova i diskusije, analizirajući različita iskustva iz menadžerske prakse.
Simbioza marketinga i menadžmenta. Danas je u savremenim uslovima poslovanja neophodno odlično poznavanje kupaca i zaposlenih. Modul MENADŽMENT pruža studentima da razumeju kupce i na osnovu toga kreiraju proizvodni ili uslužni portfolio. Naglasak je na tome da studenti spoznaju kako tržište funkcioniše i koje tehnike da primene na tržištu.
Uspešno upravljanje projektima. Na Fakultetu se podstiče projektno razmišljanje bez obzira na radno mesto i poziciju. Studenti se uče kako da kreiraju projekat, kako da ga vode u skladu sa projektnim standardima uz korišćenje softverskih paketa i alata.
Uspešni diplomirani studenti. Diplomirani studenti Fakulteta su u periodu 3 do 5 godina nakon studija napredovali na visoke menadžerske pozicije. Određen broj njih je pokrenuo sopstvena preduzeća.
Visoki međunarodni standardi obrazovanja. Studijski programi su usklađeni sa standardima uspešnih poslovnih škola i partnerskih univerziteta.
Studenti koji se opredele za ovaj modul, imaće priliku da steknu znanja iz:
- Menadžerskih veština;
- Strategije i vođenja zaposlenih;
- Psihologije u menadžmentu i emocionalne inteligencije;
- Koučinga;
- Društvene odgovornosti i poslovne etike;
- Poslovne komunikacije;
- Upravljanja performansama preduzeća;
- Poslovnog pregovaranja;
- Upravljanja troškovima i prihodima;
- Poslovnog odlučivanja.
Studenti koji završe ovaj studijski program stiču zvanje diplomirani ekonomista.
![Menadžment](https://fzp.singidunum.ac.rs/demo/wp-content/uploads/Menadžment.jpg)
Partneri
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |