Predrag Šopalović

predrag-sopalovic

Predrag Šopalović

Moj izbor je Poslovni fakultet Valjevo

Ja sam Predrag Šopalović, završio sam Turizam i hotelijerstvo na Poslovnom fakultetu Valjevo i stekao sam zvanje ekonomista u turizmu. Trenutno sam zaposlen kao recepcioner u hotelu „Palisad“ na Zlatiboru. Odeljenje u kojem radim se pretežno bavi organizovanjem važnih događaja kao što su simpozijumi, konferencije, seminari ili radionice za usavršavanje i edukaciju, sportske pripreme, umetničke izložbe slika, organizovanje poslovnih i privatnih dešavanja, kao i realizacijom turističkih izleta. Moj posao podrazumeva obezbeđivanje smeštaja, ishrane i pratećih usluga za naše goste u skladu sa njihovim potrebama. Uprošćeno rečeno, moj svakodnevni posao je orjentisan na prijem i otpust gostiju iz hotela i niz sporednih aktivnosti u vidu popunjavanja dokumentacije za goste, dostavljanje dnevnih izveštaja svim sektorima hotela, evidencija promena i naplate usluge, koordinacija između gostiju i ostalih službi hotela kao i davanja informacija za naše turističko mesto. Obzirom da je u pitanju popularan hotel, naši gosti ponekad imaju posebne zahteve pored klasičnih hotelskih usluga. Rad sa ljudima je kompleksan i odgovoran posao a zadovoljstvo klijenta nije uvek lak zadatak. Radim posao koji volim i trudim se da budem što bolji u tome a hotel u kome radim mi pruža mogućnost da izgradim čvrste i kvalitetne poslovne kontakte.



Koje veštine i znanja koja ste stekli na fakultetu su Vam bila najznačajnija u poslu koji danas radite?

Obzirom da sam završio srednju turističku školu u Čajetini i stekao osnovna znanja iz oblasti turizma i hotelijerstva, upisom Poslovnog fakulteta Valjev, imao sam priliku da stručna znanja unapredim i podignem na viši nivo. Kao dodatno usavršavanje, najviše su mi koristila znanja i veštine iz oblasti marketinga koji je danas jako bitan u skoro svakom poslu. Moj posao podrazumeva da radim sa ljudima pri čemu se trudim da zadovoljimo potrebe gostiju koje mogu biti potpuno različite a usput znam da moramo ispuniti njihova očekivanja i da će naš hotel posetiti opet. Nekada utisak koji recepcionera može biti presudan da li će gost izabrati naš hotel. Pored prodajnih veština i znanja iz oblasti marketinga, koristila su mi znanja koja sam ovladao kroz ekonomske predmete jer su uticala na otvaranje ekonomske „logike“ obzirom da radim u privatnom hotelu. U prirodi mog posla neizostavno je znanje stranih jezika, tako da mi je posebno odgovaralo insistiranje naših profesora da od prvih studentskih dana učimo dva strana jezika - engleski i nemački.



Šta biste poručili našim Alumnistima?

Pokušajte da od početka studija postavite sebi cilj i težite ka njegovom ostvarenju. Neka vam na tom putu ambicija i pozitivna energija budu najbolji prijatelji, jer ako danas nije najbolji dan za to, sutra će biti boljih prilika.